NeXt VeT
المنتدى هنا زى الفل و مش محتاج سجل بسرعة و أدخل على طول و إستمتع معانا بأحلى الأوقات ... منتدى بحق و حقيقى مش لعب عيال و تحدى يلا مستنى أيه سجلو شارك باقى الأعضاء فى الأقسام المختلفة ... الحصريات بجد عندنا و بس......

امجــد الـشيـخ مقرر اسرة نكست فيت يرحب بكم
ويتمني لكم قضاء اجمل الاوقات معنا


اسأل الخرجين

اذهب الى الأسفل

اسأل الخرجين

مُساهمة من طرف ملكه الاحساس في الإثنين فبراير 02, 2009 9:29 am

احنا عاملين القسم ده للطلبه الصغيرين والكبار اللي لسه مخدودين شويه علي الكليه وموضوع الانجليزي اللي بقي فجاه من العربي اللي احنا متعودين عليه ونظام وشكل الدراسه احنا تحت امرك لو عايز تستفسر عن اي حاجه خاصه بالكليه عن المواد عن الدكاتره ازاي تذاكر صح علشان تجيب مجموع كبير مش فاهم حاجه عايز حد يذاكر معاك يوضحلك معني كلمه جمله اي حاجه احنا تحت امركم اسال واحنا ان شاء الله ربنا يقدرنا ونجاوب عليها
ماشي ياباشا احنا في خدمتك
avatar
ملكه الاحساس
مشرف عام
مشرف عام

s m s :
انثى الحمل النمر
عدد الرسائل : 683
العمر : 32
العمل/الترفيه : دكتوره بيطريه
تاريخ التسجيل : 28/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اسأل الخرجين

مُساهمة من طرف merooo في الإثنين فبراير 02, 2009 11:17 pm

شكرا ليكي يا جميل

جزاكي الله خير
avatar
merooo
عضو برونزي
عضو برونزي

s m s : اللهم زد من يحبني جنونا بي.. وامنح من يكرهني نعمة العقل..
انثى القوس الحصان
عدد الرسائل : 542
العمر : 27
العمل/الترفيه : دكتورة ف سنة رابعة
تاريخ التسجيل : 28/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اسأل الخرجين

مُساهمة من طرف ملكه الاحساس في الثلاثاء فبراير 03, 2009 6:50 pm

انا تحت امركم في اي حاجه

انتم قشروا بس
avatar
ملكه الاحساس
مشرف عام
مشرف عام

s m s :
انثى الحمل النمر
عدد الرسائل : 683
العمر : 32
العمل/الترفيه : دكتوره بيطريه
تاريخ التسجيل : 28/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اسأل الخرجين

مُساهمة من طرف Dr. Ju MaNjI في الخميس فبراير 05, 2009 3:07 am

فكرة جميله منك يا ملكه

ربنا يوفقك

ويقدرك على فعل الخير
avatar
Dr. Ju MaNjI
Admin
Admin

s m s :

NEXT VET

ذكر الاسد الثعبان
عدد الرسائل : 497
العمر : 29
الموقع : ساكن فى حى السيده وحبيبى ساكن فى الحسين
العمل/الترفيه : طالب القرب من حبيبى
تاريخ التسجيل : 15/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اسأل الخرجين

مُساهمة من طرف dr_amoul في الخميس فبراير 05, 2009 1:36 pm

بجد تسلمي فكره جميله جدا منك ربنا يجزيك عنها كل خير
ما هو علي راي المثل اسال مجرب ولا تسال طبيب
شوفي بقي لما يبقي المجرب هو كمان الطبيب
avatar
dr_amoul
عضو نشيط
عضو نشيط

s m s :
انثى الجدي الثعبان
عدد الرسائل : 115
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 28/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اسأل الخرجين

مُساهمة من طرف عبدالعزيز احمد عمارة في الخميس فبراير 05, 2009 2:23 pm

الشغل باذن الله مضمون مضمون
avatar
عبدالعزيز احمد عمارة
عضو متميز
عضو متميز

s m s : الهدف هو ذلك الواعز الذى يجرى فى دمائنا
فيحول المستحيل الى يسير
الرغبة هى ذلك الحافز الذى يتغلغل فى صدورنا
فتبدل العناء الى سعادة والامل الى يقين


ذكر الدلو القط
عدد الرسائل : 350
العمر : 31
العمل/الترفيه : طبيب بيطرى
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اسأل الخرجين

مُساهمة من طرف dr\kemoooo في السبت مارس 07, 2009 1:21 am

حد يحتاج حاجة اية؟
دا سنة أولى و تانية وتالتة مفاحير
أما رابعة وخامسة غلابة
وربنا يوفق الجميع
بس النتيجة زى الزفت.
شكرااااا ليكى يا ملكة
د\كيمو_ الفرقة 5
avatar
dr\kemoooo
عضو نشيط
عضو نشيط

s m s :
ذكر الدلو القط
عدد الرسائل : 119
العمر : 30
الموقع : فوق الشجرة
العمل/الترفيه : طب بيطرى السادات
تاريخ التسجيل : 09/02/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اسأل الخرجين

مُساهمة من طرف dr_aymoon في الجمعة مارس 20, 2009 10:30 pm

مالك ومال تالته بقى دا احنا غلابه شوف نتيجة البارا والباثولوجى
avatar
dr_aymoon
عضو فضي
عضو فضي

s m s : >>>>>>>>>>>>>>ان الله لا يضيع اجر من احسن عملا<<<<<<<<<
ذكر الاسد الثعبان
عدد الرسائل : 636
العمر : 29
العمل/الترفيه : إن شاء الله طبيب بيطرى
تاريخ التسجيل : 28/02/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اسأل الخرجين

مُساهمة من طرف dr\kemoooo في الأحد مارس 22, 2009 10:29 pm

يا دوك انا مقصدش الفرقة التالتة كلهاا
بس 98% وانت اكيد من 2% ههههههههه
د\\\كيموووووووووووووووووووو
avatar
dr\kemoooo
عضو نشيط
عضو نشيط

s m s :
ذكر الدلو القط
عدد الرسائل : 119
العمر : 30
الموقع : فوق الشجرة
العمل/الترفيه : طب بيطرى السادات
تاريخ التسجيل : 09/02/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى