NeXt VeT
المنتدى هنا زى الفل و مش محتاج سجل بسرعة و أدخل على طول و إستمتع معانا بأحلى الأوقات ... منتدى بحق و حقيقى مش لعب عيال و تحدى يلا مستنى أيه سجلو شارك باقى الأعضاء فى الأقسام المختلفة ... الحصريات بجد عندنا و بس......

امجــد الـشيـخ مقرر اسرة نكست فيت يرحب بكم
ويتمني لكم قضاء اجمل الاوقات معنا


سؤال من القلب

صفحة 4 من اصل 20 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

سؤال من القلب

مُساهمة من طرف dr_bero في الأحد فبراير 07, 2010 10:41 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بما اننا بنحب اللعبه المرقمه

ايه رأيكوا فى اللعبه دى

هنعد من 1 الى 5

والعضو رقم 4 يسأل سؤال من قلبه

والعضو اللى بعده اللى هو رقم 5 يجاوب عليه

ماشى




" />
avatar
dr_bero
مراقبه عام
مراقبه عام

s m s : الزمن بطىء جداا لمن ينتظر.. سريع جداا لمن يخشى .. طويل جداا لمن يتألم.. قصير جداا لمن يحتفل ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ لكنه الأبديه لمن يحب
انثى الثور القرد
عدد الرسائل : 438
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالبه
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل


رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف dr_diro في الإثنين أبريل 05, 2010 11:13 pm

33333333333333333333333

dr_diro
مشرفه
مشرفه

عدد الرسائل : 369
تاريخ التسجيل : 13/12/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف فــــــــــؤش في الثلاثاء أبريل 06, 2010 11:47 am

44444444444444444444444444444444444444444444444444444



انت بتؤمن بالمثل اللى بيقول الباب اللى يجيلك منة الريح سدة واستريح؟

ولا بتحب توقف فى وش التيار؟
avatar
فــــــــــؤش
عضو جديد
عضو جديد

s m s :
ذكر السمك القرد
عدد الرسائل : 58
العمر : 25
العمل/الترفيه : رسام
تاريخ التسجيل : 22/03/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف ???? في الثلاثاء أبريل 06, 2010 5:51 pm

بحب اقف فى وش التيار

????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AMA في الثلاثاء أبريل 06, 2010 11:04 pm

111111111111111




avatar
AMA
مشرف عام
مشرف عام

s m s : علمنتي الحياه ان أصعب ***** انواع البكاء الضحك عندالمحن
ذكر الاسد القط
عدد الرسائل : 3459
العمر : 30
الموقع :
العمل/الترفيه : طالب بيطري عاوز ييرتاح
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف dr_bero في الأربعاء أبريل 07, 2010 6:05 pm

2222222222222222222




" />
avatar
dr_bero
مراقبه عام
مراقبه عام

s m s : الزمن بطىء جداا لمن ينتظر.. سريع جداا لمن يخشى .. طويل جداا لمن يتألم.. قصير جداا لمن يحتفل ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ لكنه الأبديه لمن يحب
انثى الثور القرد
عدد الرسائل : 438
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالبه
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AMA في الأربعاء أبريل 07, 2010 6:58 pm

3333333333333333333333333333333




avatar
AMA
مشرف عام
مشرف عام

s m s : علمنتي الحياه ان أصعب ***** انواع البكاء الضحك عندالمحن
ذكر الاسد القط
عدد الرسائل : 3459
العمر : 30
الموقع :
العمل/الترفيه : طالب بيطري عاوز ييرتاح
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف فــــــــــؤش في الخميس أبريل 08, 2010 12:25 am

4444444444444444444444444444444444

اية ترخم حاجة حصلتلك .موقف. حصلك فى حياتك مش تنساة ابدا؟
avatar
فــــــــــؤش
عضو جديد
عضو جديد

s m s :
ذكر السمك القرد
عدد الرسائل : 58
العمر : 25
العمل/الترفيه : رسام
تاريخ التسجيل : 22/03/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AMA في الخميس أبريل 08, 2010 12:38 am

كنت مسافر السعوديه بر

وانا في الميناء في الغردقه

اتضح ليا اني ما عملتش تصريح سفر

فرجعت عملته فالعباره فاتتني ورجعت الغردقه تاني

بعد اسبوووع ولما دخلت الميناء وعديت الجوازات

وركبت العبااااااااره لاقيتهم بنادو عليا

فلما طلعت اشوووووووووف في ايه

لاقيت قواااات الامن مستنياني بره وقبضو عليا

وفي الاخر طلع تشاااابه اساااااااااااااامي وردو العباااااااااره فاتتني




avatar
AMA
مشرف عام
مشرف عام

s m s : علمنتي الحياه ان أصعب ***** انواع البكاء الضحك عندالمحن
ذكر الاسد القط
عدد الرسائل : 3459
العمر : 30
الموقع :
العمل/الترفيه : طالب بيطري عاوز ييرتاح
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف dr_bero في الخميس أبريل 08, 2010 9:21 am

11111111111111111111111




" />
avatar
dr_bero
مراقبه عام
مراقبه عام

s m s : الزمن بطىء جداا لمن ينتظر.. سريع جداا لمن يخشى .. طويل جداا لمن يتألم.. قصير جداا لمن يحتفل ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ لكنه الأبديه لمن يحب
انثى الثور القرد
عدد الرسائل : 438
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالبه
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AMA في الخميس أبريل 08, 2010 10:47 am

222222222222222222222222222222222222222




avatar
AMA
مشرف عام
مشرف عام

s m s : علمنتي الحياه ان أصعب ***** انواع البكاء الضحك عندالمحن
ذكر الاسد القط
عدد الرسائل : 3459
العمر : 30
الموقع :
العمل/الترفيه : طالب بيطري عاوز ييرتاح
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف terminator في الخميس أبريل 08, 2010 3:17 pm

3333333333333333333333333333
avatar
terminator
عضو مميز
عضو مميز

s m s :
ذكر الميزان الثعبان
عدد الرسائل : 218
العمر : 28
العمل/الترفيه : vet. student
تاريخ التسجيل : 07/04/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف dr_diro في الخميس أبريل 08, 2010 5:04 pm

44444444444444
اية اكتر موقف محرج حصلك فى حياتك




[img][/img]
avatar
dr_diro
مشرفه
مشرفه

s m s : اياحزن ابتعدعنــــــــــي ودع جرحي يزل همـــــــــي
واني بك يا حزنـــــــــي غيــر العذاب لا اجنــــــــــــي
ايا حزن مالك منــــــــي؟ الاترى الذي بي يكفينـــــــــــي
تعبت من كثرة التمنــــي ولست انت بحائل عنــــــــــــي
ايا خزن لاتسئ ظنـــــي فأنت في غنــــى عنــــــــــــي
فلي من الالام مايبكــــي ولي من الجروح ما يدمـــــــي
الاياحزن اتعتقـــــــــــــد انـــنـــي منك اكتفيــــــــــــــت
الم يحن الاوان بعـــــــــد الم يحن زوالك يا حزنــــــــــي؟

انثى السمك القرد
عدد الرسائل : 369
العمر : 25
الموقع : تحت اول شجرة عالشمال
العمل/الترفيه : لسة مقررتش
تاريخ التسجيل : 13/12/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AnacondA في الخميس أبريل 08, 2010 5:20 pm

في عيد ميلاد واحد عالمنتدي
بعتله رساله
كل سنة وانت طيب

وهو ما عبرش
حسيت انه افتكر اني برمي نفسي عليه
وهو مش فاهم حاجة خالص


عدل سابقا من قبل ميدو في الخميس أبريل 08, 2010 5:21 pm عدل 1 مرات (السبب : غلطة)
avatar
AnacondA
مشرف
مشرف

s m s : صمتي لا يعني
جهلي
بمايدور حولي.




ولكن مايدور
حولي
لايستحق كلامي
ذكر الجوزاء الماعز
عدد الرسائل : 605
العمر : 26
العمل/الترفيه : مش فاضي أعمل حاجة خالص
تاريخ التسجيل : 02/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AMA في الخميس أبريل 08, 2010 5:29 pm

11111111111111111111111111111




avatar
AMA
مشرف عام
مشرف عام

s m s : علمنتي الحياه ان أصعب ***** انواع البكاء الضحك عندالمحن
ذكر الاسد القط
عدد الرسائل : 3459
العمر : 30
الموقع :
العمل/الترفيه : طالب بيطري عاوز ييرتاح
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف فــــــــــؤش في الخميس أبريل 08, 2010 5:45 pm

2222222222222222222222222222222222222222222222222222222
avatar
فــــــــــؤش
عضو جديد
عضو جديد

s m s :
ذكر السمك القرد
عدد الرسائل : 58
العمر : 25
العمل/الترفيه : رسام
تاريخ التسجيل : 22/03/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AnacondA في الخميس أبريل 08, 2010 7:31 pm

333333333333333333333333333333
avatar
AnacondA
مشرف
مشرف

s m s : صمتي لا يعني
جهلي
بمايدور حولي.




ولكن مايدور
حولي
لايستحق كلامي
ذكر الجوزاء الماعز
عدد الرسائل : 605
العمر : 26
العمل/الترفيه : مش فاضي أعمل حاجة خالص
تاريخ التسجيل : 02/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف princess of the moon في الخميس أبريل 08, 2010 9:00 pm

44444444444444444444

الحياه بالنسبالك ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟





.*.*.*.*.*.*.*.*.*.**.*.*" الحب في الارض بعض من تخيلنا لو لم نجده عليها لاخترعناه"*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.
avatar
princess of the moon
مشرفه
مشرفه

s m s : مهما كنت تعيش في ظلام الدنيا فلابد ان ياتي يوما شعاع امل الي عينيك ولكن عندها ..,تشبث به قدر جهدك عسي ان ينقلك من ظلمات القبور الي انوار الحياه..........



وخير الختام اقول سلام
انثى الميزان الحصان
عدد الرسائل : 395
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالبه للحريه
تاريخ التسجيل : 30/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف د/نور في الخميس أبريل 08, 2010 11:01 pm

فتنة وابتلاء
بجد ربنا يستر ونطلع منها جميعا على خير
ويكون زادنا حب الله لنا ورضاه عنا









يــــــــــارب سلــــــــــــــــم
avatar
د/نور
مشرفه
مشرفه

s m s : ثقتى فيك يارب انك الله
انثى العقرب الماعز
عدد الرسائل : 1241
العمر : 26
الموقع : أرض الله الواسعة
العمل/الترفيه : دكتورة بيطرية
تاريخ التسجيل : 16/08/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف terminator في الخميس أبريل 08, 2010 11:18 pm

111111111111111111111
avatar
terminator
عضو مميز
عضو مميز

s m s :
ذكر الميزان الثعبان
عدد الرسائل : 218
العمر : 28
العمل/الترفيه : vet. student
تاريخ التسجيل : 07/04/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AMA في الخميس أبريل 08, 2010 11:38 pm

2222222222222222222222222




avatar
AMA
مشرف عام
مشرف عام

s m s : علمنتي الحياه ان أصعب ***** انواع البكاء الضحك عندالمحن
ذكر الاسد القط
عدد الرسائل : 3459
العمر : 30
الموقع :
العمل/الترفيه : طالب بيطري عاوز ييرتاح
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AnacondA في الجمعة أبريل 09, 2010 12:14 am

3333333333333333333333
avatar
AnacondA
مشرف
مشرف

s m s : صمتي لا يعني
جهلي
بمايدور حولي.




ولكن مايدور
حولي
لايستحق كلامي
ذكر الجوزاء الماعز
عدد الرسائل : 605
العمر : 26
العمل/الترفيه : مش فاضي أعمل حاجة خالص
تاريخ التسجيل : 02/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف فــــــــــؤش في الجمعة أبريل 09, 2010 12:22 pm

444444444444444444444444444444

اية مودك ناو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
avatar
فــــــــــؤش
عضو جديد
عضو جديد

s m s :
ذكر السمك القرد
عدد الرسائل : 58
العمر : 25
العمل/الترفيه : رسام
تاريخ التسجيل : 22/03/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف Glitter في الجمعة أبريل 09, 2010 12:51 pm

حاسة اني مضايقه زهقانه تعبااانه ربنا يهون من عنده
avatar
Glitter
عضو جديد
عضو جديد

s m s : العبد العاصى يقول يارب وتحجب الملائكة صوته فيقول يارب فتحجب الملائكه صوته فيقول يارب فتحجب الملائكه صوته حتى يقول فى الرابعه يارب فيقول الخالق عز وجل لمتى ستحجبون صوت عبدى( لبيك عبدى التائب لبيك عبدى)
انثى العذراء الحصان
عدد الرسائل : 42
العمر : 27
العمل/الترفيه : دكتورة صغنونه لسه
تاريخ التسجيل : 08/04/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف terminator في الجمعة أبريل 09, 2010 1:34 pm

1111111111111
avatar
terminator
عضو مميز
عضو مميز

s m s :
ذكر الميزان الثعبان
عدد الرسائل : 218
العمر : 28
العمل/الترفيه : vet. student
تاريخ التسجيل : 07/04/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AnacondA في الجمعة أبريل 09, 2010 2:59 pm

2222222222222222222
avatar
AnacondA
مشرف
مشرف

s m s : صمتي لا يعني
جهلي
بمايدور حولي.




ولكن مايدور
حولي
لايستحق كلامي
ذكر الجوزاء الماعز
عدد الرسائل : 605
العمر : 26
العمل/الترفيه : مش فاضي أعمل حاجة خالص
تاريخ التسجيل : 02/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف فــــــــــؤش في الجمعة أبريل 09, 2010 5:30 pm

33333333333333333333333
avatar
فــــــــــؤش
عضو جديد
عضو جديد

s m s :
ذكر السمك القرد
عدد الرسائل : 58
العمر : 25
العمل/الترفيه : رسام
تاريخ التسجيل : 22/03/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف dr_bero في السبت أبريل 10, 2010 9:59 pm

444444444444444444



لو قدامك اتنين واحد بيحبك اوى وواحد بتحبه اوى

ايهما تختار ولماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




" />
avatar
dr_bero
مراقبه عام
مراقبه عام

s m s : الزمن بطىء جداا لمن ينتظر.. سريع جداا لمن يخشى .. طويل جداا لمن يتألم.. قصير جداا لمن يحتفل ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ لكنه الأبديه لمن يحب
انثى الثور القرد
عدد الرسائل : 438
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالبه
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف terminator في السبت أبريل 10, 2010 10:11 pm

نظريا مينفعش اسيب حد بيحبنى اوى كده


بس عمليا دايما بنسيب اللى بيحبونا علشان ناس مش تستاهل
avatar
terminator
عضو مميز
عضو مميز

s m s :
ذكر الميزان الثعبان
عدد الرسائل : 218
العمر : 28
العمل/الترفيه : vet. student
تاريخ التسجيل : 07/04/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف dr_bero في السبت أبريل 10, 2010 10:15 pm

معاك حق والله


ونقول1111111111111111111111




" />
avatar
dr_bero
مراقبه عام
مراقبه عام

s m s : الزمن بطىء جداا لمن ينتظر.. سريع جداا لمن يخشى .. طويل جداا لمن يتألم.. قصير جداا لمن يحتفل ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ لكنه الأبديه لمن يحب
انثى الثور القرد
عدد الرسائل : 438
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالبه
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف terminator في الأحد أبريل 11, 2010 1:15 am

222222222222222222222222
avatar
terminator
عضو مميز
عضو مميز

s m s :
ذكر الميزان الثعبان
عدد الرسائل : 218
العمر : 28
العمل/الترفيه : vet. student
تاريخ التسجيل : 07/04/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AMA في الأحد أبريل 11, 2010 4:44 pm

33333333333333333333333




avatar
AMA
مشرف عام
مشرف عام

s m s : علمنتي الحياه ان أصعب ***** انواع البكاء الضحك عندالمحن
ذكر الاسد القط
عدد الرسائل : 3459
العمر : 30
الموقع :
العمل/الترفيه : طالب بيطري عاوز ييرتاح
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف terminator في الأحد أبريل 11, 2010 7:50 pm

44444444444444444
avatar
terminator
عضو مميز
عضو مميز

s m s :
ذكر الميزان الثعبان
عدد الرسائل : 218
العمر : 28
العمل/الترفيه : vet. student
تاريخ التسجيل : 07/04/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AMA في الأحد أبريل 11, 2010 8:12 pm

فين السؤااااااااااااااااااال يا ترمنيتور




avatar
AMA
مشرف عام
مشرف عام

s m s : علمنتي الحياه ان أصعب ***** انواع البكاء الضحك عندالمحن
ذكر الاسد القط
عدد الرسائل : 3459
العمر : 30
الموقع :
العمل/الترفيه : طالب بيطري عاوز ييرتاح
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف dr_bero في الأحد أبريل 11, 2010 11:43 pm

طب اسال انا والسؤال

لو اللى هيجاوب ولد سؤاله (لو معجب ببنت اوى ومش عارف هى معجبه بيك ولا لاء هتروح تقولها ولا تخاف تحرجك)0


ولو اللى هيجاوب بنت سؤالها(لو ولد قالك انه معجب بيكى وانتى فعلا معجبه بيه هتقوليلوه وانا كمان معجبه بيك ولا هتعملى نفسك متعرفيهوش اصلا)0




" />
avatar
dr_bero
مراقبه عام
مراقبه عام

s m s : الزمن بطىء جداا لمن ينتظر.. سريع جداا لمن يخشى .. طويل جداا لمن يتألم.. قصير جداا لمن يحتفل ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ لكنه الأبديه لمن يحب
انثى الثور القرد
عدد الرسائل : 438
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالبه
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف terminator في الإثنين أبريل 12, 2010 12:08 am

اولا سورى انى مسالتش

المهم

الموضوع ده بيختلف من واحد لواحد

بس انا عن نفسى هروح اقولها

مش يمكن تكون هى كمان معجبة بيا واضيعها من ايدى لمجرد انى مكسوف اقولها
avatar
terminator
عضو مميز
عضو مميز

s m s :
ذكر الميزان الثعبان
عدد الرسائل : 218
العمر : 28
العمل/الترفيه : vet. student
تاريخ التسجيل : 07/04/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف dr_bero في الثلاثاء أبريل 13, 2010 9:31 am

1111111111111111111111111




" />
avatar
dr_bero
مراقبه عام
مراقبه عام

s m s : الزمن بطىء جداا لمن ينتظر.. سريع جداا لمن يخشى .. طويل جداا لمن يتألم.. قصير جداا لمن يحتفل ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ لكنه الأبديه لمن يحب
انثى الثور القرد
عدد الرسائل : 438
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالبه
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف د/نور في الثلاثاء أبريل 13, 2010 4:12 pm

222222222222222222









يــــــــــارب سلــــــــــــــــم
avatar
د/نور
مشرفه
مشرفه

s m s : ثقتى فيك يارب انك الله
انثى العقرب الماعز
عدد الرسائل : 1241
العمر : 26
الموقع : أرض الله الواسعة
العمل/الترفيه : دكتورة بيطرية
تاريخ التسجيل : 16/08/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف dr_bero في الثلاثاء أبريل 13, 2010 5:31 pm

33333333333333333333333




" />
avatar
dr_bero
مراقبه عام
مراقبه عام

s m s : الزمن بطىء جداا لمن ينتظر.. سريع جداا لمن يخشى .. طويل جداا لمن يتألم.. قصير جداا لمن يحتفل ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ لكنه الأبديه لمن يحب
انثى الثور القرد
عدد الرسائل : 438
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالبه
تاريخ التسجيل : 11/12/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف terminator في الأربعاء أبريل 14, 2010 12:30 am

44444444444444

ايه هو اكتر موقف كان نفسك الارض تتشق وتبلعك؟؟؟؟؟؟؟
avatar
terminator
عضو مميز
عضو مميز

s m s :
ذكر الميزان الثعبان
عدد الرسائل : 218
العمر : 28
العمل/الترفيه : vet. student
تاريخ التسجيل : 07/04/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AnacondA في الخميس أبريل 15, 2010 4:10 pm

لما عملت حاجة زعلت والدي قدامه



111111111111111111
avatar
AnacondA
مشرف
مشرف

s m s : صمتي لا يعني
جهلي
بمايدور حولي.




ولكن مايدور
حولي
لايستحق كلامي
ذكر الجوزاء الماعز
عدد الرسائل : 605
العمر : 26
العمل/الترفيه : مش فاضي أعمل حاجة خالص
تاريخ التسجيل : 02/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف terminator في الخميس أبريل 15, 2010 6:43 pm

222222222222222
avatar
terminator
عضو مميز
عضو مميز

s m s :
ذكر الميزان الثعبان
عدد الرسائل : 218
العمر : 28
العمل/الترفيه : vet. student
تاريخ التسجيل : 07/04/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AnacondA في الخميس أبريل 15, 2010 10:36 pm

333333333333333333
avatar
AnacondA
مشرف
مشرف

s m s : صمتي لا يعني
جهلي
بمايدور حولي.




ولكن مايدور
حولي
لايستحق كلامي
ذكر الجوزاء الماعز
عدد الرسائل : 605
العمر : 26
العمل/الترفيه : مش فاضي أعمل حاجة خالص
تاريخ التسجيل : 02/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف Glitter في الجمعة أبريل 16, 2010 1:00 pm

444444444444444444444444


تعمل ايه لو صحيت من النوم لقيت نفسك حلمت حلم مزعج اوي .... ممكن تنساه بسرعه
avatar
Glitter
عضو جديد
عضو جديد

s m s : العبد العاصى يقول يارب وتحجب الملائكة صوته فيقول يارب فتحجب الملائكه صوته فيقول يارب فتحجب الملائكه صوته حتى يقول فى الرابعه يارب فيقول الخالق عز وجل لمتى ستحجبون صوت عبدى( لبيك عبدى التائب لبيك عبدى)
انثى العذراء الحصان
عدد الرسائل : 42
العمر : 27
العمل/الترفيه : دكتورة صغنونه لسه
تاريخ التسجيل : 08/04/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف فــــــــــؤش في الجمعة أبريل 16, 2010 1:07 pm

yes

انا بنسى الاحلام الوحشة ومش بفكر فيها لما اصحى
avatar
فــــــــــؤش
عضو جديد
عضو جديد

s m s :
ذكر السمك القرد
عدد الرسائل : 58
العمر : 25
العمل/الترفيه : رسام
تاريخ التسجيل : 22/03/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AMA في الجمعة أبريل 16, 2010 2:27 pm

11111111111111111111111111




avatar
AMA
مشرف عام
مشرف عام

s m s : علمنتي الحياه ان أصعب ***** انواع البكاء الضحك عندالمحن
ذكر الاسد القط
عدد الرسائل : 3459
العمر : 30
الموقع :
العمل/الترفيه : طالب بيطري عاوز ييرتاح
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف terminator في الجمعة أبريل 16, 2010 7:32 pm

2222222222222222222222
avatar
terminator
عضو مميز
عضو مميز

s m s :
ذكر الميزان الثعبان
عدد الرسائل : 218
العمر : 28
العمل/الترفيه : vet. student
تاريخ التسجيل : 07/04/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف فــــــــــؤش في الجمعة أبريل 16, 2010 8:19 pm

3333333333333333333333333333333333333333333
avatar
فــــــــــؤش
عضو جديد
عضو جديد

s m s :
ذكر السمك القرد
عدد الرسائل : 58
العمر : 25
العمل/الترفيه : رسام
تاريخ التسجيل : 22/03/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AnacondA في الجمعة أبريل 16, 2010 8:56 pm

ايه أكتر حاجة مزهقاك
avatar
AnacondA
مشرف
مشرف

s m s : صمتي لا يعني
جهلي
بمايدور حولي.




ولكن مايدور
حولي
لايستحق كلامي
ذكر الجوزاء الماعز
عدد الرسائل : 605
العمر : 26
العمل/الترفيه : مش فاضي أعمل حاجة خالص
تاريخ التسجيل : 02/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف د/نور في الجمعة أبريل 16, 2010 9:04 pm

الكتاب بقاله فترة معادينى جامد

ربنا يهديهولى ويهدينى معاه









يــــــــــارب سلــــــــــــــــم
avatar
د/نور
مشرفه
مشرفه

s m s : ثقتى فيك يارب انك الله
انثى العقرب الماعز
عدد الرسائل : 1241
العمر : 26
الموقع : أرض الله الواسعة
العمل/الترفيه : دكتورة بيطرية
تاريخ التسجيل : 16/08/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف princess of the moon في الجمعة أبريل 16, 2010 9:09 pm

1





.*.*.*.*.*.*.*.*.*.**.*.*" الحب في الارض بعض من تخيلنا لو لم نجده عليها لاخترعناه"*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.
avatar
princess of the moon
مشرفه
مشرفه

s m s : مهما كنت تعيش في ظلام الدنيا فلابد ان ياتي يوما شعاع امل الي عينيك ولكن عندها ..,تشبث به قدر جهدك عسي ان ينقلك من ظلمات القبور الي انوار الحياه..........



وخير الختام اقول سلام
انثى الميزان الحصان
عدد الرسائل : 395
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالبه للحريه
تاريخ التسجيل : 30/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال من القلب

مُساهمة من طرف AMA في السبت أبريل 17, 2010 1:03 am

222222222222222222222222222222




avatar
AMA
مشرف عام
مشرف عام

s m s : علمنتي الحياه ان أصعب ***** انواع البكاء الضحك عندالمحن
ذكر الاسد القط
عدد الرسائل : 3459
العمر : 30
الموقع :
العمل/الترفيه : طالب بيطري عاوز ييرتاح
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 4 من اصل 20 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى