NeXt VeT
المنتدى هنا زى الفل و مش محتاج سجل بسرعة و أدخل على طول و إستمتع معانا بأحلى الأوقات ... منتدى بحق و حقيقى مش لعب عيال و تحدى يلا مستنى أيه سجلو شارك باقى الأعضاء فى الأقسام المختلفة ... الحصريات بجد عندنا و بس......

امجــد الـشيـخ مقرر اسرة نكست فيت يرحب بكم
ويتمني لكم قضاء اجمل الاوقات معنا


يوميااات 00000 حماتى

اذهب الى الأسفل

يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف dr:sniper في السبت يونيو 13, 2009 2:03 am




المرأة نصف المجتمع

لا أحد يستطيع ان ينكر دور المرأة فى المجتمع

موضوعى مش هجوم على المرأة

مجرد تذكير لدورها فقط

محدش يفهمنى صح

يكفى النساء فخرا ان الله عز وجل عظمهن من فوق سبع سماوات حيث قال جل جلاله فى كتابه الكريم

(«۩۩ « ان كيدهن عظيم » ۩۩»)

ووصف كيد الشيطان الذى قاد الجميع للخروج من الجنه قائلا

(«۩۩ « إن كيد الشيطان كان ضعيفا » ۩۩»)

*الكيد مزيج من الدهاء والحيله والتخطيط وطولة البال*
كل هذه الصفات لا توجد فى الشيطان
محدش ينسى ان العجلة من الشيطان

لكن تتفق هذة الصفات مع المرأة
خصوصاا لو كانت حمااااااااااااااا













ماري منيب أشهر من قدمت دور الحماة في السينما المصرية .. لم تكن حماة عادية

بل كانت الحماة النكدية التي تجيد الوقيعة بين ابنتها أو ابنها وزوجها أو زوجته

وكانت أول ممثلة كوميدية يطلق اسم دورها على الفيلم نفسه مثل أفلام حماتي قنبلة ذرية

و حماتي ملاك و الحموات الفاتنات


ارتبطت مارى منيب كثيرااا بشخصيه الحمااا

وصراحه هى اللى كرهتنى فيهم

علشان كده بحبها قوى

هنقول شويه امثااااال عن المرأة

ومحدش ينسى ان وراء كل رجل عظيم إمرأة
اكيد عظيمه

خلقت حواء من ضلع أدم لتحطم له بقية الضلوع

أذا اردت ان تعرف مساوىء المرأة فتزوجها

والزواج ما هو ألا تتمتتع شهر وتتعذب باقى الدهر

كل واحد ياخد باله من المطب ده اصله عالى قوى




المشكله إن مفيش حد يقدر يقول غير كده

طبعا الزوجه مش بتسمع كلااااام اى حد إلا؟؟؟؟

اكيد لأن اول ما بتتولد بيقولولها
اسمعى كلام أمك ومتسمعيش كلام ابوكى

فمهما كان مقدار حبها لك فهى لا تستطيع
ان تتخلى عن نصائح امها ام 44
وطبعا لانك عمرك ما هتكون اغلى عندها من ابوها
اللى مسمعتش كلامه وسمعة كلام امها هتسمع كلامك انت

بسال واحد زملكاوى بتشجع الزمالك ليه
قالى اصل حماتى اهلاويه


نكمل بقى مع النصائح الذهبيه للتعاسه الزوجه العدد القادم




avatar
dr:sniper
شخصية هامة
شخصية هامة

s m s : أَنْهى الحـــــديثَ ، ولمْ يفـطن لخطبـــتهِ إلاَّ الصَّــدى و الّلَظى في قَـــلْبِه الدَّامي

وجَلْجَــــــــلَتْ صرْخةُ المستـهزئينَ بهِ : فــــــاتَ الأوانُ ، فلا تركن لأوهــــــامِ

نســـــيْتَ أنَّ لنــــا ربًّــــــا نلــــوذُ بـــهِ إذا تَـــــــطَاوَلَ فـينا جَـــــــورُ حُــــكَّامِ
ذكر العذراء الثعبان
عدد الرسائل : 5173
العمر : 29
الموقع : next vet
العمل/الترفيه : طبيب بـــــــــــيطري
تاريخ التسجيل : 13/12/2008

http://nextvet.alafdal.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف dr:sniper في الإثنين يونيو 15, 2009 10:49 am


هنتكلم ع الجزء الاول من النصائح

وهى نصائح الاختيار


ازاى بقى الحماه بتوصى بنتها اثناء الاختيار


اختيار الضحيه

قصدى الزوج

موضوع الاختيار ده عجبنى فى مجموعه امثال


للكاتب الكبير بهاء طاهر


وكمان شويه امثال من عندى


بس محدش يزعل



طبعا الام بيبقى نفسها ان بنتها تتجوز واحد احسن من اللى هى اتجوزته شخصيا


وبتبقى متاكده ان عمر ابنها ما هيلاقى واحده زيها



المهم ومن هذا المنطلق نجد ان الام لها اصرار غريب

على ادخاااال بنتها عش الزوجيه

وطبعا بقدرتها العجيبه بتنجح فى كده



وكمان بيكون ليها دور كبير فى الزن عليها علشان تقتنع بالعريس

وطبعا لان بنتها مش عاجبها العرساان سواء للمستوى المادى او الشكلى



وده طبعا لاقتانع الام ان الرجاله كلهم زى بعضهم



طبعا البنت بتتدلع شويه

وقلب الام يبدا فى الانصهار وبمرور الوقت تبدا

الام فى الضغط للتخلص من بنتها

بمجموعه من النصائح!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! المميته





اولا المثل الشهير ضل راجل ولا ضل حيطه

مع إن كل قوانين الفيزياء والكيمياء بتقول ان ضل الحيطه اكبر بكتير
وافضل كمان طبعا هنقول ايه دى الام يا جماعه

الراجل ميعبوش الا جيبه

مع ان من اكبر عيوب الرجال الجيب مثلا رجل الاعمال والخليجين و؟؟؟؟

وكفايه كده


البنت مالهاش الا جوزها وبيتها

ما هو فعلا مش معقول البنت هتفضل قاعده عندها كده فى اليت

لازم تخلص منها



خدى بختك من حجر اختك

وده طبعا لو العريس عليه العين

الام بتشحن بنتها لاقتناص الفرصه حتى لو كان مستعد انه يتقدم لاختها وعجبى؟؟؟


خدى لك راجل بالليل غفير وبالنهار اجير
ودى طبعا فى نظرها إحدى مميزات الجواز


خدى اللى يحبك مش اللى تحبيه
وده طبعا لان الحب حاجه والجواز حاجه تانيه خالص



طول الفتله يضيع الابره

من اطال الامل اضاع العمل


محدش يسمع كلام ؟؟؟؟

مش تحريض ده يا جماعه انا مش عايز غير المصلحه العامه

انتظروا الجزء القادم فى وصاياااا السيطرة

قريبا بإذن الله




avatar
dr:sniper
شخصية هامة
شخصية هامة

s m s : أَنْهى الحـــــديثَ ، ولمْ يفـطن لخطبـــتهِ إلاَّ الصَّــدى و الّلَظى في قَـــلْبِه الدَّامي

وجَلْجَــــــــلَتْ صرْخةُ المستـهزئينَ بهِ : فــــــاتَ الأوانُ ، فلا تركن لأوهــــــامِ

نســـــيْتَ أنَّ لنــــا ربًّــــــا نلــــوذُ بـــهِ إذا تَـــــــطَاوَلَ فـينا جَـــــــورُ حُــــكَّامِ
ذكر العذراء الثعبان
عدد الرسائل : 5173
العمر : 29
الموقع : next vet
العمل/الترفيه : طبيب بـــــــــــيطري
تاريخ التسجيل : 13/12/2008

http://nextvet.alafdal.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف sandrilla في الإثنين يونيو 15, 2009 7:25 pm

هههههههههههههههههه
بصراحه موضوع تحفه
جاااااااااااامد جدا
بس والله حرام مش كل الحماوات كده
بس نصيحة صغيره اوعي حماتك تعرف انك كتبت المضوع ده في يوم من الايام
والا ................؟؟؟؟؟
انت عارف بقي اللي هيحصل
ههههههههههههههههه
بس بجد والله في امهات بتكون السبب في خراب بيوت بناتها بس ده غباء من البنت بردو
المفروض الواحده لما تتجوز ماتسمعش الا كلام جوزها وبس حتي ابوها لو قالها حاجه وجوزها اعترض المفروض واللي الدين بيقول عليه ان كلمة جوزها هي اللي تمشي مش كلمة ابوها ولا امها والكلام الفاضي ده
واصلا بقي المفروض لا امها ولا ابوها ولا اي حد خالص يعرف مشاكلها بينها وبين جوزها مش كل حد تقابلة تحكيلة ده اسمه هبل
اما بقي بالنسبة للاختيار البنت لو عندها شخصية تقدر انها ترفض في اي وقت اي حد تحس انه مش مناسب ليها وتصر علي كده جدا كمان
بس بجد تسلم ايدك علي الموضوع الجميل
avatar
sandrilla
عضو متميز
عضو متميز

s m s : إذا المـرء لا يرعاك إلا تكلفا ....فدعه ولا تكثر عليه التأسفا
ففي النـاس أبدال وفي الترك راحة ....وفي القلب صبرا للحبيب ولو جفا
فما كل من تهواه يهـــواك قلبه ....ولا كل من صافيته لك قد صفا
إذا لم يكن صفـو الوداد طبيعة ....فلا خير في خل يجيء تكلفا
ولا خير في خل يخون خليلــه ....ويلقاه من بعد المودة بالجفا
انثى الحمل الثعبان
عدد الرسائل : 382
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 28/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف dr:sniper في الإثنين يونيو 15, 2009 10:12 pm

طبعا مش هقول لحماتى ع الموضوع ده بس ياريت محدش من الاعضاء يسرب الخبر بس


ثانيا رايك طبعا صح جدا وبحيكى عليه لكن للاسف قليل جدا اللى بيعمل بيه


وقريبا الجزء الثالث من الوصايا وصايا السيطرة


معلش اصل لسه بجمعها بس والله ان شاء الله حفه




avatar
dr:sniper
شخصية هامة
شخصية هامة

s m s : أَنْهى الحـــــديثَ ، ولمْ يفـطن لخطبـــتهِ إلاَّ الصَّــدى و الّلَظى في قَـــلْبِه الدَّامي

وجَلْجَــــــــلَتْ صرْخةُ المستـهزئينَ بهِ : فــــــاتَ الأوانُ ، فلا تركن لأوهــــــامِ

نســـــيْتَ أنَّ لنــــا ربًّــــــا نلــــوذُ بـــهِ إذا تَـــــــطَاوَلَ فـينا جَـــــــورُ حُــــكَّامِ
ذكر العذراء الثعبان
عدد الرسائل : 5173
العمر : 29
الموقع : next vet
العمل/الترفيه : طبيب بـــــــــــيطري
تاريخ التسجيل : 13/12/2008

http://nextvet.alafdal.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف dr:sniper في الثلاثاء يونيو 16, 2009 9:51 am

هنتكلم النهارده بقى عن النصائح
الخاصه بالسيطرة


دى بقى النصائح للى بتقدمها الام لبنتها علشان
تتحكم وتسيطر على مقاليد الامور داخل عش الزوجيه



نبتدى

قصقصى ريشه اول باول
او
قصقصى ريش طيرك ليلوف على غيرك

وطبعا معروف الزوجه بتنضف جوزها اول بأول


يغلبك بالمال تغلبيه بالعيال

موش عارف ده على اساس ايه


جوزك على ما تعوديه
دى بقى حسب طبيعة الزوجه وكمان الزوج
وطبعا على اساس المعامله بينهم


اللى جوزها يقولها يا عوره جيرانها يلعبوا بيها الكوره

يعنى مش هتديك الفرصه انك؟؟؟؟
وطبعا ده علشان تحافظ على كرامتها او البرستيج
وده طبعا زى المثل اللى بيقول

اللى جوزها يقولها يا هانم يقابلوها بالورد ع السلالم

ما تدلقيش عليه ......؟
وده طبعا لاعتقادها قصدى الحماه
إن جنس الرجاله ده جنس واطى وده طبعا غلط
لو دلعتيه يتمرد ويتفرعن
زى طابع البريد لو بصقتى عليه ((هيلزق))...؟


لو جاب صاحبه على غفله اطلبى الاكل بالتليفون
علشان ما يتعودش على كده
علشان مايتعودش يفاجئك بالعزومه


جوزك زى حتة القماش انتى اللى تفصليها
علشان كده كل واحده تحتفظ ادوات الخياطه وهى بتتجوز علشان تفصل براحتها

خلى حبك زى الرى بالتنقيط

على اساس ترشيد المياه وكده يعنى


كتر الهزار يقل المقدار
يعنى مش تهزرى معاه كتير
والاحسن تكون حجرة النوم بسريرين


ما تذكريش محاسن ست تانيه قدامه
بقى معقول فيه واحده عاقله بتعمل كده

اوعى تلفتى نظرة لعيب فيكى
ده على اساس انه اعمى
ومش هياخد باله

لو جوزك درى بغيبتك كملى يومك وليلتك
اه طبعا علشان يتعود

يا مأمنه للرجال ؟؟؟؟؟
يعنى تفتيش ذاتى يوميا

الرجاله عينهم فارغه
ممكن تكون حقيقه





avatar
dr:sniper
شخصية هامة
شخصية هامة

s m s : أَنْهى الحـــــديثَ ، ولمْ يفـطن لخطبـــتهِ إلاَّ الصَّــدى و الّلَظى في قَـــلْبِه الدَّامي

وجَلْجَــــــــلَتْ صرْخةُ المستـهزئينَ بهِ : فــــــاتَ الأوانُ ، فلا تركن لأوهــــــامِ

نســـــيْتَ أنَّ لنــــا ربًّــــــا نلــــوذُ بـــهِ إذا تَـــــــطَاوَلَ فـينا جَـــــــورُ حُــــكَّامِ
ذكر العذراء الثعبان
عدد الرسائل : 5173
العمر : 29
الموقع : next vet
العمل/الترفيه : طبيب بـــــــــــيطري
تاريخ التسجيل : 13/12/2008

http://nextvet.alafdal.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف princess of the moon في الثلاثاء يونيو 16, 2009 10:14 am

واضح ان حماتك يا دكتور مغلباك
ربنا يكووووون في عونك





.*.*.*.*.*.*.*.*.*.**.*.*" الحب في الارض بعض من تخيلنا لو لم نجده عليها لاخترعناه"*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.
avatar
princess of the moon
مشرفه
مشرفه

s m s : مهما كنت تعيش في ظلام الدنيا فلابد ان ياتي يوما شعاع امل الي عينيك ولكن عندها ..,تشبث به قدر جهدك عسي ان ينقلك من ظلمات القبور الي انوار الحياه..........



وخير الختام اقول سلام
انثى الميزان الحصان
عدد الرسائل : 395
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبه للحريه
تاريخ التسجيل : 30/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف dr:sniper في الثلاثاء يونيو 16, 2009 10:49 am

مش حماتى والله لوحدها

دى حماتى وبنتها





avatar
dr:sniper
شخصية هامة
شخصية هامة

s m s : أَنْهى الحـــــديثَ ، ولمْ يفـطن لخطبـــتهِ إلاَّ الصَّــدى و الّلَظى في قَـــلْبِه الدَّامي

وجَلْجَــــــــلَتْ صرْخةُ المستـهزئينَ بهِ : فــــــاتَ الأوانُ ، فلا تركن لأوهــــــامِ

نســـــيْتَ أنَّ لنــــا ربًّــــــا نلــــوذُ بـــهِ إذا تَـــــــطَاوَلَ فـينا جَـــــــورُ حُــــكَّامِ
ذكر العذراء الثعبان
عدد الرسائل : 5173
العمر : 29
الموقع : next vet
العمل/الترفيه : طبيب بـــــــــــيطري
تاريخ التسجيل : 13/12/2008

http://nextvet.alafdal.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف merooo في الثلاثاء يونيو 16, 2009 1:25 pm

روعه روعه بجد

حلو اوي الموضوع ده بجد جميل

شكرا د سنيبر

بس في حموات وامهات زي العسل بردو ربنا يوعدنا يارب

قولوا يااااااااااااااارب
avatar
merooo
عضو برونزي
عضو برونزي

s m s : اللهم زد من يحبني جنونا بي.. وامنح من يكرهني نعمة العقل..
انثى القوس الحصان
عدد الرسائل : 542
العمر : 27
العمل/الترفيه : دكتورة ف سنة رابعة
تاريخ التسجيل : 28/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف dr:sniper في الثلاثاء يونيو 16, 2009 8:20 pm

ياااااااااااااااااااااااا رب




avatar
dr:sniper
شخصية هامة
شخصية هامة

s m s : أَنْهى الحـــــديثَ ، ولمْ يفـطن لخطبـــتهِ إلاَّ الصَّــدى و الّلَظى في قَـــلْبِه الدَّامي

وجَلْجَــــــــلَتْ صرْخةُ المستـهزئينَ بهِ : فــــــاتَ الأوانُ ، فلا تركن لأوهــــــامِ

نســـــيْتَ أنَّ لنــــا ربًّــــــا نلــــوذُ بـــهِ إذا تَـــــــطَاوَلَ فـينا جَـــــــورُ حُــــكَّامِ
ذكر العذراء الثعبان
عدد الرسائل : 5173
العمر : 29
الموقع : next vet
العمل/الترفيه : طبيب بـــــــــــيطري
تاريخ التسجيل : 13/12/2008

http://nextvet.alafdal.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف dr_amoul في الثلاثاء يونيو 16, 2009 10:51 pm

لا دا احنا كدا لازم نقلول لحماتك بقي الكلام دا ما احنا لازم نهدي الموضوع والا ايه
بس والله موضوع حلو بس ارجع واقول ان والله في حموات حنينين جدا وما ينفعوش يبقوا حموات خالص
وحتي لا قدر الله وكانت الحماه كدا الواحد لازم يحاول يكون سياسي ويتعامل علي الاساس دا
avatar
dr_amoul
عضو نشيط
عضو نشيط

s m s :
انثى الجدي الثعبان
عدد الرسائل : 115
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 28/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف dr:sniper في الإثنين يونيو 22, 2009 9:36 pm

الوصايــــــــــــــــــــا الخبيثــــــــــــــــــــــــه




avatar
dr:sniper
شخصية هامة
شخصية هامة

s m s : أَنْهى الحـــــديثَ ، ولمْ يفـطن لخطبـــتهِ إلاَّ الصَّــدى و الّلَظى في قَـــلْبِه الدَّامي

وجَلْجَــــــــلَتْ صرْخةُ المستـهزئينَ بهِ : فــــــاتَ الأوانُ ، فلا تركن لأوهــــــامِ

نســـــيْتَ أنَّ لنــــا ربًّــــــا نلــــوذُ بـــهِ إذا تَـــــــطَاوَلَ فـينا جَـــــــورُ حُــــكَّامِ
ذكر العذراء الثعبان
عدد الرسائل : 5173
العمر : 29
الموقع : next vet
العمل/الترفيه : طبيب بـــــــــــيطري
تاريخ التسجيل : 13/12/2008

http://nextvet.alafdal.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف RaNdY OrTeN في الإثنين يونيو 22, 2009 10:49 pm

لا لا يا سنيبر انا كدة بدات اخااااف
يا رب استرها
avatar
RaNdY OrTeN
عضو ماسي
عضو ماسي

s m s : سحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ذكر الجدي الثعبان
عدد الرسائل : 963
العمر : 28
الموقع : ورشة ام رياض
العمل/الترفيه : مش عارف لسة:)
تاريخ التسجيل : 26/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف no comment في الأربعاء يوليو 15, 2009 3:55 am

والله انا مش عافه اقول ايه .......... يلا ناس تخاف متختشيش
وبعدين رجالة اليومين دول كلهم ميجوش غير بالعين الحمرا ....... مش يستهلوا بزمتك يا سنيبر....... حال الرجالة اليومين دول لا يسر عدو ولا حبيب ...... بصراحة حاجة غير مشجعة بالمرة
بيحكموا رئيهم ع الست ...... وسبحان الله كل واحد ليه الاقوى منو ................ No No affraid affraid cherry cherry
avatar
no comment
عضو فضي
عضو فضي

s m s :
انثى الحمل الثعبان
عدد الرسائل : 624
العمر : 29
الموقع : قدام الكمبيوتر ... ايه الذكاء دااا
العمل/الترفيه : العمل عمل ربنا
تاريخ التسجيل : 22/06/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف dr:sniper في الأربعاء يوليو 15, 2009 6:11 am

حال الرجاله اللى موش عاجك

امال حال الستات يبقى ايه

يعنى الرجاله المحترمين اللى ف حالهم
والا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


انا وش هكتر ف الكلام اصل بيفكروا انى مضايق منهم ولا حاجه




avatar
dr:sniper
شخصية هامة
شخصية هامة

s m s : أَنْهى الحـــــديثَ ، ولمْ يفـطن لخطبـــتهِ إلاَّ الصَّــدى و الّلَظى في قَـــلْبِه الدَّامي

وجَلْجَــــــــلَتْ صرْخةُ المستـهزئينَ بهِ : فــــــاتَ الأوانُ ، فلا تركن لأوهــــــامِ

نســـــيْتَ أنَّ لنــــا ربًّــــــا نلــــوذُ بـــهِ إذا تَـــــــطَاوَلَ فـينا جَـــــــورُ حُــــكَّامِ
ذكر العذراء الثعبان
عدد الرسائل : 5173
العمر : 29
الموقع : next vet
العمل/الترفيه : طبيب بـــــــــــيطري
تاريخ التسجيل : 13/12/2008

http://nextvet.alafdal.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف RaNdY OrTeN في الأربعاء يوليو 15, 2009 8:30 am

يا سنيبر خليك زي ما انتا كدة وعاوزين جديد عاوزين المرة الجاية تهزييييييييييييء لأنهم مش هيسكتو الا بكدة
avatar
RaNdY OrTeN
عضو ماسي
عضو ماسي

s m s : سحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ذكر الجدي الثعبان
عدد الرسائل : 963
العمر : 28
الموقع : ورشة ام رياض
العمل/الترفيه : مش عارف لسة:)
تاريخ التسجيل : 26/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف no comment في الأربعاء يوليو 15, 2009 12:40 pm

انتو زوتوهاااااااا جدا بصراحة بس انا هعديها بمزاجي

وهسيب الزمن هو يتصرف معاكو
avatar
no comment
عضو فضي
عضو فضي

s m s :
انثى الحمل الثعبان
عدد الرسائل : 624
العمر : 29
الموقع : قدام الكمبيوتر ... ايه الذكاء دااا
العمل/الترفيه : العمل عمل ربنا
تاريخ التسجيل : 22/06/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف dr:sniper في الجمعة ديسمبر 18, 2009 12:49 pm

الموضوع ده بجد وحشنى



ايه رايكم يا جماعه انزله ف المجله



العدد القادم




avatar
dr:sniper
شخصية هامة
شخصية هامة

s m s : أَنْهى الحـــــديثَ ، ولمْ يفـطن لخطبـــتهِ إلاَّ الصَّــدى و الّلَظى في قَـــلْبِه الدَّامي

وجَلْجَــــــــلَتْ صرْخةُ المستـهزئينَ بهِ : فــــــاتَ الأوانُ ، فلا تركن لأوهــــــامِ

نســـــيْتَ أنَّ لنــــا ربًّــــــا نلــــوذُ بـــهِ إذا تَـــــــطَاوَلَ فـينا جَـــــــورُ حُــــكَّامِ
ذكر العذراء الثعبان
عدد الرسائل : 5173
العمر : 29
الموقع : next vet
العمل/الترفيه : طبيب بـــــــــــيطري
تاريخ التسجيل : 13/12/2008

http://nextvet.alafdal.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف the whale في الخميس أبريل 01, 2010 6:00 pm

الموضوع ده مشكله
وربنا يعدينا منه ع خيرررررررررررررررررررررررررررر
avatar
the whale
مشرف
مشرف

s m s : سبحان الله وبحمده

سبحان الله العظيم
ذكر السمك الحصان
عدد الرسائل : 319
العمر : 28
الموقع : الحوووووووووووووووووووت
العمل/الترفيه : بيطري بس الحمد لله
تاريخ التسجيل : 31/03/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف dr:sniper في الجمعة أبريل 16, 2010 12:30 am

كلة بيعدى يا ابو حميد



يا جبل ما يهزك ريح




وسعد زغلول قالها



مفيش فايده




avatar
dr:sniper
شخصية هامة
شخصية هامة

s m s : أَنْهى الحـــــديثَ ، ولمْ يفـطن لخطبـــتهِ إلاَّ الصَّــدى و الّلَظى في قَـــلْبِه الدَّامي

وجَلْجَــــــــلَتْ صرْخةُ المستـهزئينَ بهِ : فــــــاتَ الأوانُ ، فلا تركن لأوهــــــامِ

نســـــيْتَ أنَّ لنــــا ربًّــــــا نلــــوذُ بـــهِ إذا تَـــــــطَاوَلَ فـينا جَـــــــورُ حُــــكَّامِ
ذكر العذراء الثعبان
عدد الرسائل : 5173
العمر : 29
الموقع : next vet
العمل/الترفيه : طبيب بـــــــــــيطري
تاريخ التسجيل : 13/12/2008

http://nextvet.alafdal.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف Dr.SsAaSsOo في الخميس مايو 13, 2010 11:47 am

موضوع تحفففففففه بس شكلك كده متفق مع عدو المراه ع الستات
عموما مش كل الستات او الحموات كده بس الام بتبقي معزوره شويه
بنتها الوحيده بقي او ابنها وبتبقي حاسه ان ف حد جه واخده(ا) عالجاهز كده
وهيا مبقاش ليها حق فيه
avatar
Dr.SsAaSsOo
عضو جديد
عضو جديد

s m s : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">$post[field5]</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
انثى القوس الحصان
عدد الرسائل : 24
العمر : 27
العمل/الترفيه : الرسم القراءه
تاريخ التسجيل : 13/05/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف dr:sniper في الجمعة مايو 14, 2010 9:51 pm

مش عذر



دى غريزة



فطرية




avatar
dr:sniper
شخصية هامة
شخصية هامة

s m s : أَنْهى الحـــــديثَ ، ولمْ يفـطن لخطبـــتهِ إلاَّ الصَّــدى و الّلَظى في قَـــلْبِه الدَّامي

وجَلْجَــــــــلَتْ صرْخةُ المستـهزئينَ بهِ : فــــــاتَ الأوانُ ، فلا تركن لأوهــــــامِ

نســـــيْتَ أنَّ لنــــا ربًّــــــا نلــــوذُ بـــهِ إذا تَـــــــطَاوَلَ فـينا جَـــــــورُ حُــــكَّامِ
ذكر العذراء الثعبان
عدد الرسائل : 5173
العمر : 29
الموقع : next vet
العمل/الترفيه : طبيب بـــــــــــيطري
تاريخ التسجيل : 13/12/2008

http://nextvet.alafdal.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف emy في الخميس أغسطس 19, 2010 1:50 am

بصراحه موضوع دمه خفيف اوى
ظريف اخر حاجه
بس متنساش لن اللى انت بتتكلم عليها دى هى اللى هتديك بنتها ويكون ده جزاءها
وبعدين اختك مش هتتجوز او اتجوزت
المقصود ان الحمى دى بتتضمن الامهات ممكن تكون امى او امك
خد بالك احسن مامتك تعرف او حماتك ساعتها ..........................
انت حر.......................
وابل باى
واعتقد ان محدش هيحوش




avatar
emy
1000 مشاركة
1000 مشاركة

s m s : اذا أردتان تحب فلا تجعل مشاعرك أرض يداس عليها بل أجعلها سماء يتمنى كل انسان الوصول اليها
انثى الاسد الحصان
عدد الرسائل : 1050
العمر : 28
العمل/الترفيه : بائعة ورد
تاريخ التسجيل : 17/08/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف dr:sniper في الخميس أغسطس 19, 2010 2:10 am

ههههههههههههههههههه


لا متقلقيش عليا

الناس الطيبة دي مش بيبقو حموات


بدليل لما الزوجه بتيجي بتقولها يا ماما


لكن لما تقول جماتي تعرفي ؟؟؟؟؟؟؟


ربنا يرزقني بواحده اقولها يا ماما مش يا حماتي




avatar
dr:sniper
شخصية هامة
شخصية هامة

s m s : أَنْهى الحـــــديثَ ، ولمْ يفـطن لخطبـــتهِ إلاَّ الصَّــدى و الّلَظى في قَـــلْبِه الدَّامي

وجَلْجَــــــــلَتْ صرْخةُ المستـهزئينَ بهِ : فــــــاتَ الأوانُ ، فلا تركن لأوهــــــامِ

نســـــيْتَ أنَّ لنــــا ربًّــــــا نلــــوذُ بـــهِ إذا تَـــــــطَاوَلَ فـينا جَـــــــورُ حُــــكَّامِ
ذكر العذراء الثعبان
عدد الرسائل : 5173
العمر : 29
الموقع : next vet
العمل/الترفيه : طبيب بـــــــــــيطري
تاريخ التسجيل : 13/12/2008

http://nextvet.alafdal.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف triple A في الجمعة أغسطس 27, 2010 2:28 pm

بصراحه يسنيبر انا مضطر اتكلم
ياجماعه اساسا سنيبر بيكره البنات
قوي قوي

انا مش عارف ليه حتي كاتب عالفيس بوك بكرهم

يسنيبر جرب تاني يمكن حظك يضرب
وتنسي اللي فات

ههههههههه




<br>
avatar
triple A
مشرف
مشرف

s m s : اذا أردت شيئا بشده فأطلق سراحه
فان عاد اليك فهو ملك لك للأبد

وان لم يعد فهو لم يكن لك من البدايه
ذكر السمك الحصان
عدد الرسائل : 176
العمر : 28
العمل/الترفيه : عالم المستقبل ان شاء الله
تاريخ التسجيل : 24/03/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف dr:sniper في الجمعة يونيو 07, 2013 10:49 am

حماتي ملااااااااااااااااااك




avatar
dr:sniper
شخصية هامة
شخصية هامة

s m s : أَنْهى الحـــــديثَ ، ولمْ يفـطن لخطبـــتهِ إلاَّ الصَّــدى و الّلَظى في قَـــلْبِه الدَّامي

وجَلْجَــــــــلَتْ صرْخةُ المستـهزئينَ بهِ : فــــــاتَ الأوانُ ، فلا تركن لأوهــــــامِ

نســـــيْتَ أنَّ لنــــا ربًّــــــا نلــــوذُ بـــهِ إذا تَـــــــطَاوَلَ فـينا جَـــــــورُ حُــــكَّامِ
ذكر العذراء الثعبان
عدد الرسائل : 5173
العمر : 29
الموقع : next vet
العمل/الترفيه : طبيب بـــــــــــيطري
تاريخ التسجيل : 13/12/2008

http://nextvet.alafdal.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: يوميااات 00000 حماتى

مُساهمة من طرف dr:sniper في الجمعة يونيو 07, 2013 10:49 am

اي خدمة يا ست سلمي




avatar
dr:sniper
شخصية هامة
شخصية هامة

s m s : أَنْهى الحـــــديثَ ، ولمْ يفـطن لخطبـــتهِ إلاَّ الصَّــدى و الّلَظى في قَـــلْبِه الدَّامي

وجَلْجَــــــــلَتْ صرْخةُ المستـهزئينَ بهِ : فــــــاتَ الأوانُ ، فلا تركن لأوهــــــامِ

نســـــيْتَ أنَّ لنــــا ربًّــــــا نلــــوذُ بـــهِ إذا تَـــــــطَاوَلَ فـينا جَـــــــورُ حُــــكَّامِ
ذكر العذراء الثعبان
عدد الرسائل : 5173
العمر : 29
الموقع : next vet
العمل/الترفيه : طبيب بـــــــــــيطري
تاريخ التسجيل : 13/12/2008

http://nextvet.alafdal.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة

- مواضيع مماثلة

 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى